لوازم یدکی جنسیس

شرکت هیوندای با در نظر گرفتن عرضه ی لوازم یدکی جنسیس به عنوان یک عامل مهم و تاثیر گذار در فروش این خودرو، اقدام به تولید و ارائه ی قطعات یدکی این خودروی لوکس و پیشرفته با کیفیت بالایی کرده است. همچنین قطعات یدکی این خودروی لوکس و پیشرفته دارای تنوع در کیفیت و انواع صادراتی است تا مصرف کنندگان بتوانند کیفیت و قیمت مورد نظر خود را از میان انواع کیفیت های جونیون و موبیس و اقسام وارداتی Mando، HCC و Doowon  بر اساس نیاز خود تهیه کنند.

چراغ جلوی هیوندای جنسیس

چراغ جلوی هیوندای جنسیس

مزیت استفاده از این چراغ نور زیاد و متمرکز آن است که علاوه بر این که باعث دید بهتر راننده در شب می شوند، از آزردگی رانندگان مقابل هم جلو گیری می کند. همچنین این چراغ ها به دلیل برخورداری از کیفیت بالا در مقابل نور خورشید زرد و کدر نمی شوند.

اویل پمپ جنسیس

اویل پمپ هیوندای جنسیس

قطعه ای بسیار مهم داخل موتور خودرو که روغن را درون موتور به جریان می اندازد و چنانچه این قطعه اصل و دارای کیفیت مناسب نباشد باعث کاهش قدرت موتور به مرور زمان می شود.

سینی زیر موتور عقبی جنسیس

سینی زیر موتور عقبی هیوندای جنسیس

سینی زیر موتور عقبی یک قطعه مهم برای محافظت از قسمت پایینی خودرو به شمار می رود که زیر موتور نصب می شود. از مزایای این قطعه می توان به ممانعت از تجمع آب هنگام بارندگی، جلوگیری از برخورد سنگ ریزه به موتورو جلوگیری از یخ زدگی آن هنگام زمستان اشاره کرد.

مخزن شیشه شور جنسیس

مخزن شیشه شوی هیوندای جنسیس

قطعه ای برای نگهداری مایع شیشه شور، حفظ کیفیت آن و پاشیدن آن هنگام استفاده از برف پاک کن است. نقش این قطعه در این امر به حدی حیاتی است که در صورت وقوع مشکلاتی مثل نشتی و پوسیدگی ، در کل سیستم  شیشه شوی اتومبیل اختلال ایجاد می شود.

دیسک چرخ جلو هیوندای جنسیس

دیسک چرخ جلو هیوندای جنسیس

این دیسک در چرخ جلو قرار دارد و در ارتباط مستقیم با لنت ترمز در هنگام توقف است که باعث کاهش حرارت ترمز  و اصطکاک لاستیک ها می شود. لذا تعویض به موقع آن ضروری است.

آرم لوگوی در صندوق هیوندای جنسیس

آرم لوگوی در صندوق هیوندای جنسیس

این آرم که روی صندوق هیوندای جنسیس نصب می شود دارای ویژگی هایی همچون رنگ کروم ثابت، چسب دو طرفه و تهیه شده از جنیون اصل می باشد. برای نصب آرم پس از انتخاب دقیق محل نصب، سطح مورد نظر را با آب و الکل تمیز کرده و بعد از برداشتن پوشش روی چسب ، آن را در محل بچسبانید.

لنت ترمز هیوندای جنسیس

لنت ترمز هیوندای جنسیس

لنت ترمز خودرو هیوندای جنسیس قطعه ای است در هنگام ترمزگیری به دیسک چرخ فشار آورده و با ایجاد اصطکاک میان آن دو باعث کاهش تدریجی سرعت خودرو و توقف کامل آن است. از طرفی همین اصطکاک به تدریج باعث کاهش عمر لنت ها می شود. پس اگر زمانی احساس کردید که سیستم ترمز شما مشکلاتی لرزش دارد نشانه ای از پایان عمر این قطعه و زمان تعویض آن است.

سپر هیوندای جنسیس

سپر هیوندای جنسیس

سپر خودرو نقش محافظتی برای خودرو خصوصا اتاقک خودرو در هنگام تصادفات دارد اما از آنجا که سپر های فلزی مشکلات متعددی برای خودرو ها ایجاد می کردند شرکت هیوندای از ترکیبات جدیدی برای ساخت سپرها استفاده کرده که مشکلات قبلی را تا حد زیادی کاهش می دهد. اکنون سپرها از مواد پلاستیکی، فلزی و فیبر کربن مقاوم ساخته می‌شوند. و جنس آن ها دو نوع پایه پلیمری و فلزی را شامل می شود.

موجگیر هیوندای جنسیس

موجگیر هیوندای جنسیس

موجگیر قطعه ای است که برای حفظ تعادل خودرو به کار می رود. موجگیر میله ای است از جنس فولاد که دو چرخ یک محور را به یکدیگر متصل می کند. موجگیر هنگام پیچش خودرو در جهت مخالف حرکت خودرو حرکت می کند و مانع کج شدن اتاقک خودرو می شود. نشانه هایی مثل عدم تعادل خودرو، خوب نپیچیدن در پیچ ها و گیج شدن فرمان اتومبیل نشان دهنده ی خرابی و زمان احتمالی تعویض این قطعه می باشد.