بررسی لوازم یدکی کیا در شیراز

در سایت هیوندای مرکزی برای خرید  لوازم یدکی کیا در شیراز می توانید انواع محصولات کیا را بررسی و خرید کنید.برتری ما نسبت به دیگر فروشگاه ها و نمایندگی ها این است که لوازم یدکی کیا و دیگر برند ها را با ضمانت اصالت کالا و جنیون پارت بودن آن ها،بهترین و پایین ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می دهیم.

لوازم-یدکی کیا-شیراز

تعمیر لوازم یدکی کیا در شیراز

اگر قطعات خودرو شما به تعمیر نیاز داشت قطعات را به نمایندگی مجاز برده و تعمیر کنید در سطح شهر فروشگاه‌ها و شرکت‌های بسیار زیادی وجود دارد که می‌توانیم لوازم یدکی موردنیاز خود را از آن‌ها تهیه کنیم. یکی از معروف‌ترین فروشگاه ها در این زمینه فروشگاه لوازم یدکی کیا در شیراز می‌باشد.مشخصات قطعات یدکی کیا را به شما معرفی میکنیم تا بتوانید خریدی مناسبی با خودرو خود داشته باشید.تا از خراب شدن و آسیب دیدن خودرو جلوگیری کنید.شرکت کره ای کیا در سال ۱۹۷۳ توانست فعالیت رسمی خود را در تولید خودرو تاسیس نماید و رفته رفته همانند موتور سیکلت هایی که قبل  از این تولید می کرد به موفقیت های زیادی دست یابد.متاسفانه طی تحول مالی که گریبان گیر آسیا شد شرکت کیا دچار ورشکستگی شد این اتفاق در سال ۱۹۹۷ رخ داد که در این میان شرکت کره ای دیگری که نام آن هیوندای موتور بود سهام این شرکت را خریداری کرد و آن را به سلطه خود در آورد. طی این تغییراتی که اتفاق افتاد لوگوی این شرکت تغییر کرد و به زودی با محصولات جدیدی که در راه است لوگوی جدید آن را بر روی محصولاتش خواهیم دید. ماشین های کیا موتورز توسط شرکت آسان موتور به ایران راه یافتند. قدمت حضور خودرو کیا برمی گردد به اولایل معرفی پراید در ایران یعنی در اوایل دهه ۷۰٫

گفتنی است که امروزه به دلیل محبوبیت خودرو های کیا در ایران فروشگاه  قطعات یدکی کیا جنیون پارت نیز در دسترس رانندگان این خودروها قرار گرفته است تا بتوانند بی دغدغه خرید نمایند.

چه محصولاتی در لوازم یدکی کیا در شیراز موجود است:

در سال ۲۰۱۴ در نمایشگاهی در شهر پاریس شرکت خودروسازی خودرو کیا را با امکانات فوق‌العاده رونمایی کرد. یکی از مواردی که توجه همگان را به سمت این خودرو جلب کرد سایز این خودرو بود که با وجود این‌که شاسی‌بلند بود، اکثریت این خودرو را به خودروهای اس یو وی نزدیک‌تر می‌دانستند. اما این شرکت با افزایش ابعاد آن، این خودرو را در کلاس ماشین‌های شاسی‌بلند متوسط قرارداد.خودرو از یک موتور ۲۴۰۰ سی‌سی ۱۶ سوپاپ بهره می‌برد. همچنین توان این خودرو به ۱۸۸ اسب بخار ۶۰۰۰ دور در دقیقه می‌رسد. همچنین، این خودرو مجهز به کیسه هوای ایمنی شامل جانبی، جلو و پرده‌ای محافظ سر به تعداد ۶ ایربگ می‌باشد. این خودرو همچنین به سیستم قفل مرکزی، سیستم ضد سرقت و باز شدن درب‌ها بدون استفاده از کلید است. تمامی این امکانات و دیگر قطعات یدکی این خودرو از لوازم یدکی کیا در شیراز قابل سفارش و خریداری می‌باشد.

پرتقاضاترین لوازم یدکی کیا در شیراز

پخش لوازم یدکی کیا در شیراز تمامی لوازم یدکی موردنیاز برای تعداد بسیار زیادی از خودرو‌ها را فراهم کرده است که تعدادی از قطعات یدکی جز پر تقاضاترین ها هستند.

سیستم ترمز:سیستم ترمز خودرو از قطعات مختلفی تشکیل شده است و عملکرد صحیح این سیستم ترمز به عملکرد صحیح تمامی عوامل موجود در خودرو وابسته می‌باشد. سیستم ترمزگیری ایمن از ملزومات غیر قابل حذف هر خودرویی می‌باشد.اگر هنگام استفاده از ترمز های ماشین صدای سوت شنیدید در چنین مواقعی باید لنت های ترمز خودرو خود را تعویض کنید.نیروی موردنیاز برای ترمز خودرو توسط روغن ترمز به لنت‌ها انتقال می‌یابد. بنابراین، نوع روغن‌موتور در عملکرد ترمز‌های خودرو تأثیرگذار است.

فیلتر هوا:

ضروری‌ترین فیلتر برای خودرو را می‌توان فیلتر هوا نام برد. فیلتر هوا دارای انواع مختلفی است  همیشه سعی کنید از فیلتر هوایی استفاده کنید که متناسب با خودروی شما باشد و توجه کنید فیلتر دارای نشان استاندارد باشد تا از اصل بودن آن اطمینان حاصل نمایید. کیفیت فیلتر هوا خودرو باتوجه‌به شرکت سازندة آن قابل تشخیص است.

تمیزکننده انژکتور: باید گفت در واقع تمیز کننده انژکتور سیستم سوخت و هوا را با یکدیگر ترکیب می کندو با نسبت‌های مشخص به موتور ماشین تزریق می‌کند، ازاین‌رو می‌توان گفت نحوه کار سیستم انژکتور شبیه به کاربراتور می‌باشد.به یاد داشته باشید تمیزی انژکتور تأثیر زیادی بر روی کاهش مصرف سوخت خواهد داشت. یکی از بهترین راهکارها استفاده از تمیزکننده انژکتور می‌باشد که قابل تهیه از فروشگاه لوازم یدکی کیا در شیراز است.

کولر خودرو: در واقع، کولر خودرو انرژی موردنیاز خود را از برق تأمین نمی‌کنند، بلکه این انرژی توسط موتور خودرو تأمین می‌شود. در این فرایند گاز کولر توسط یک کمپرسور فشرده شده است. نیروی موردنیاز کمپرسور به‌وسیلة موتور تأمین می‌شود و این گاز در یک کانال شبیه به رادیاتور آزاد می‌شود. باید به این نکته توجه کرد که خرابی کولر ممکن است به دلیل تمام شدن این گاز باشد که باید اقدامات لازم جهت سرویس خودرو انجام شود.

 

قطعات یدکی کیا در شیراز با ارائه قطعات اصل و با کیفیت و با تضمین قیمت ارائه دهنده انواع قطعات اصلی کیا جنیون پارت می باشد که شما می توانید انلاین و حضوری از فروشگاه خرید نمایید.

با توجه به اینکه در خصوص انتخاب قطعات خودرو خود باید بسیار دقت نمایید تا آسیب جانی و مالی برای شما به وجود نیاورد از این رو می توانید با مطالعه مشخصات قطعات و همچنین مشاوره در خصوص قطعات بهره مند شوید و بعد خرید خود را ثبت نمایید.

شرکت کره ای خودرو ساز کیا معمولا برای اینکه حرف اول را در جهان بزند به ساخت لیستی از آپشن ها وقطعات یدکی کیا پرداخته  که سرنشینان را حسابی راضی می کند.

بحثی که در اینجا پیش می آید نحوه تهیه این قطعات یدکی است که در ایران تهیه آن کمی دشوار است اما با وجود سایت معتبری مانند قطعات یدکی کیا جنیون پارت باید نگران این موضوع باشید چراکه این سایت فروشگاهی با وارد کردن انواع لوازم جانبی و یدکی نیاز شما عزیزان را در این زمینه رفع می کند پس با خیالی راحت و با مناسب ترین قیمت می توانید خرید خود را انجام دهید.

لوازم-یدکی کیا-شیراز

فروشگاه ما با سابقه درخشان در خدمت همشهریان خود می باشد.

از وبسایت هیوندای مرکزی می توانید هم به صورت اینترنتی لوازم یدکی کیا در تهزان و یا شهر دیگر را خریداری کنید و یا با شماره های ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت قطعات به دست شما برسند.

تلفن های تماس:۰۹۱۲۳۴۷۵۶۱۸–۰۹۱۲۴۳۶۷۰۷۹

تلفن فروشگاه:۰۲۱۳۳۹۰۶۸۰۰_۰۲۱۳۳۹۰۶۸۷۹

آدرس فروشگاه:خیابان امیرکبیر خیابان ملت کوچه آذرطوس نبش پاساژ هدایت فروشگاه مرکزی پلاک ۴۷